A ZEN bejelentette hivatalos bevezetését 31 európai piacon, köztük Magyarországon. A fintech társaság fő célja, hogy nehézkes ügyintézéstől mentes, kiszámítható és kényelmes pénzforgalmi megoldásokat kínáljon ügyfeleinek - írja Origóhoz eljuttattott közleményében a vállalat.
Dawid Rożek, a vállalkozás társalapítója, vezérigazgatója elmondta: "A ZEN mozaikszó a „zero effort non-bank" szavak kezdőbetűiből áll és arra a szellemi nyugalomra és biztonságra utal, amelyet szolgáltatásaink ügyfeleink számára biztosítanak. Megoldáscsomagjaink és az azokhoz járó széles körű védelem a piacon egyedülálló lehetőséget kínálnak, mindezt garantáltan alacsony költségek és letisztult felhasználói élmény mellett. Ezt hívja vállalatunk ZEN kereskedelemnek."
A vállalkozás szolgáltatásai és előfizetési csomagjai mobilalkalmazáson és weboldalon érhetők el egy hónapos próbaidőszakkal. A felhasználók egy Mastercard kártyát (fizikai vagy digitális) kapnak, amely hozzáadható az Apple Pay és a Google Pay mobil pénztárcákhoz, lehetővé téve a kényelmes és biztonságos online és bolti fizetést.
Dawid Rożek elmondta, hogy termékeik az Európai Gazdasági Térség minden országában elérhetőek. Közép- és Kelet-Európa globálisan is az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő régiója, aminek a magyar fogyasztók és üzletek is aktív részesei. A vállalat megoldásai a tapasztalt szereplők és az újoncok számára is támogatást kívánnak nyújtani, hogy megtalálják helyüket a világhálón.
A vállalkozás öt éven belül egymillió regisztrált felhasználót szeretne elérni.
A ZEN a Mastercarddal stratégiai partnerségben lép piacra. A globális vezető a fintech startup vállalattal nemcsak a fizetések területén működik együtt, hanem átfogó támogatást nyújt számára a nemzetközi fejlődés felgyorsításához. Ez magában foglalja a hozzáférést a Mastercard innovatív technológiáihoz és üzleti partnereihez világszerte, valamint a Mastercard termékfejlesztési és marketing szakértelmének igénybevételét is.