A Lidl áruházlánc egy online terjedő csalásra hívja fel vásárlói figyelmét, melyben a csalók a vállalat nevében azzal keresik fel áldozataikat, hogy Lidl ajándékutalványt vagy éppen okostelefont nyertek. Ennek fejében a postázási költség kiegyenlítését, valamint postázási cím megadását kérik.

A cég azt írja, hogy a Lidl Magyarország által megszervezett nyereményjátékokról kizárólag a vállalat hivatalos felületein adnak tájékoztatást, valamint hogy a nyereményekért cserébe ellenjuttatást semmilyen esetben sem kérnek.

Az áruházlánc kéri vásárlóit illetve az online felhasználókat, fokozottan ügyeljenek adataik védelméreFotó: Csudai Sándor - Origo

A vállalat kéri továbbá, hogy a felhasználók személyes-, valamint bankkártyaadataik védelme érdekében,

  • mindig ellenőrizzék a forrás hitelességét,
  • a megtévesztési szándékkal érkezett megkeresésekre ne reagáljanak, emellett
  • semmiképpen ne utaljanak pénzt, és
  • ne adják meg adataikat ismeretlen személynek.

A vállalat a közösségi oldalán is megosztotta a figyelmeztetést: