Szexi fehérneműk varrodái lepték el az egyik kínai mezőgazdasági régiót - galéria

Sexy woman in bedroom Fashion Voluptuous Women Facial Expression Panties Bra Lingerie Adult Looking Caucasian Ethnicity Sensuality Passion Elegance Sport Technology Affectionate Brown Hair Slim People Bedroom Domestic Room Telephone Bed Selfie Side view o
Side view of sexy young woman in black lingerie making selfie using a smartphone and smiling while lying on bed
Vágólapra másolva!
Guanyu egy tengerparti megye Kínában, nagyjából félúton Peking és Sanghaj között. A térség korábban mezőgazdasági termeléséről volt ismert, mostanában viszont inkább a fehérneműgyárai jelentik gazdaságának mozgatórúgóit.
Vágólapra másolva!

Guanyun régiója - pontosabban az itt gyártó vállalkozók - önhatalmúlag nyilvánították magukat Kína "fehérnemű-központjának". A térségben nem a nagy gyárak a meghatározók, hanem számos kisebb, legfeljebb néhány száz főt foglalkoztató vállalkozás működik itt - ezek viszont igen komoly teljesítményt mutatnak fel együttesen, mutatja be a Straits Times.

A térség gyártóműhelyeiben készülő érzéki darabokkal elégítik ki a kínai belföldi kereslet nagyjából 70 százalékát,

és a nagyjából másfél évtizede indult felfutásnak köszönhetően, ma már megszokottá vált a falvakban a mezőgazdasághoz köthető termelőegységek jelenléte mellett a varrodák látványa is.

A helyi hatóságok közlése szerint napjainkban több mint 500 gyártóvállalkozás működik a régióban, ezek együttesen több tízezer munkavállalónak biztosítanak megélhetést, és évente több mint 300 millió dollár értékben állítanak elő fehérneműket, olykor kifejezetten merészebb darabokat is.

A termelésből exportra is bőven jut, milliós tételszámban évente, Európába és az USA-ba egyaránt szállítanak innen.

Például a térség egyik leginkább fejlődő gyárának legnagyobb exportvásárlója korábban Észak-Korea volt.

Nézze meg galériánkat az erotikus fehérneműket gyártó kínai üzemekről!

textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal
textile fashion manufacturing retail Horizontal

A váltáshoz persze az is kellett, hogy a kínai, szexualitással kapcsolatos attitűd fokozatosan változzon az évek során. Bár például a pornográfia még mindig tiltott, a szexualitáshoz kapcsolódó üzleti teljesítmény és a piac nagysága azonban folyamatosan nő.

A bővülést pedig jelentősen segíti az online értékesítés népszerűségének növekedése.

Például az iiMedia nevű piackutató cég szerint, 2019-ben az erotikához köthető online eladások 50 százalékkal, 7 milliárd dollárra nőttek Kínában. 2020-ban pedig a koronavírus-járvány ellenére, ugyanez a mutató elérte a 35 százalékot.