Sehol máshol nem kínálnak olyan terméket, mint amilyet a brit Aldi vezetett be

Aldi
A logo is pictured on a sign outsude an Aldi supermarket store in London on September 26, 2016. Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. / AFP PHOTO / Daniel Leal-Olivas
Vágólapra másolva!
Az Aldi kávéval ízesített bacon szalonnája piacra vezetésekor nyilvánvalóan a kiinduló ötletet a két reggeli kedvenc összevonása adta. Előbbi különlegessége abban rejlik, hogy legalább 24 órán át kávéban pácolják, hogy a kávébabok gazdag és aromás ízével fokozzák a szalonna zamatát.
Vágólapra másolva!

A szupermarket közleményében kifejtette, hogy „a kávé aromája tökéletesen kiegészíti a szalonna nagyszerű zamatát, amely során egy szirupos karamellszerű ízt hoznak létre, valamint ideális az enyhén édesebb íz eléréséhez a hús sütése után" - írja az independent.co.uk nyomán a Magyar Mezőgazdaság.

Az Aldi egyik londoni szupermarketének homlokzata Forrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

A Caffé Nero (brit kávéház) már 2019-ben elkezdte a kávéval ízesített szalonnák alkalmazását a szendvicseiben, de az Aldi az első brit szupermarket, amely ilyen termékeket hozott létre és kezdett forgalmazni.

A maga nemében ez volt az első kávézólánc, amely az eszpresszó ihlette menüjének részeként sós változatban is szerepelt a termék. A Caffé Nero a bacon szalonnát 20 órán át pácolta saját kávékeverékével, és a vállalat bevallása szerint hét hónapig tartott, mire sikerült elérniük a tökéletes ízvilágot.