Lehet ennél még közelebb hozni a bevásárlást és az ember intimszféráját? - merülhet fel a kérdés a Lidl legújabb akciója kapcsán.

Az Irish Mirror számolt be róla, hogy Írországban a Lidl olyan akciót hirdetett, amelynek keretében a szerencsések egy éjszakát eltölthetnek majd egy ötcsillagos lakosztállyá változtatott Lidl-szupermarketben. A vásárlás a 21. században életmóddá vált, amely meghatározza mindennapjaink alakítását, és immár, egy ilyen akció keretében olyannyira közel jön az intimszféránkhoz, hogy nagyvonalúan fel is falja azt - írja az ír hírforrás nyomán a Promotions.hu.

Így alakítja át a Lidl egyik írországi áruházának belső terét szállodává, ahol a szerencsések eltölthetnek egy éjszakátForrás: Origo

Persze ettől függetlenül az akció egy jó marketingfogás, egy humoros kezdeményezés. A német szupermarketlánc sajtósa még vicceskedve azt is hozzátette, hogy az éjszakára berendezett szoba kitűnő kilátást biztosít egy zöldség- és gyümölcsfolyosóra, ráadásul minden földi jóhoz közel van.

Az akció keretében a szerencsések részt vesznek egy grillvacsorán egy borkóstolón, majd a szobához mellékelve kapnak egy óriási mozivásznat, illetve a kedvükre választott filmhez rengeteg harapnivalót is. Ráadásul még egy kis szépségápolási különóra is jár a nyertesnek.