A McDonlad's új programjának keretein belül különböző zenei előadókkal együttműködve alkotja meg a legújabb ajánlatait, amivel jelentősen növelni tudja eladásait. Az egyik legismertebb, sikeres fiúbandával közös promóció pedig globálisan is elérhetővé vált az emberek számára. Az új menü hatalmas sikerének hatására számos éttermet kellett a nagyvállalatnak bezárnia Indonéziában, mivel a hatalmas embertömegek szinte elárasztották azokat.

Ahogy az Origo korábban megírta, a McDonald's a világ egyik legnépszerűbb fiúbandájával, a BTS-szel készítette el legújabb ajánlatát, ami egy 10 darabos McNuggets-et, egy közepes krumplit, egy közepes méretű Coca-Cola üdítőt és két új dél-koreai ízesítésű mártást (édes chili, Cajun szószok) tartalmaz.

A globálisan elérhetővé vált promóció, ami Magyarországon is kapható, hatalmas sikert ért el Indonéziában, ahol hatalmas embertömegek akarták kipróbálni a BTS Meal-t, így számos gyorséttermet be kellett zárni az országban, hogy elkerüljék a koronavírus további terjedésének lehetőségét.

Indonéziában elárasztották a McDonald's éttermeitForrás: AFP/Aditya Aji

A Business Insider híroldal szerint, az ajánlat bevezetésének első hetében az Egyesült Államokban 12 százalékkal többen látogatták meg a McDonald's éttermeit. Így nem meglepő, hogy a szerdán megjelent promóció gyors és hatalmas sikert aratott Indonéziában. Rendőrségi beszámolók szerint csak a fővárosban 32 McDonald's gyorséttermet kellett ideiglenes bezárni, országszerte pedig még többet, hogy elejét vegyék járványügyi gócpontok kialakulásának.

A vállalat egyik szóvivője emlékeztette az embereket, hogy az ajánlat a következő hónapban is elérhető lesz, így nem kell aggódniuk a termék elfogyása miatt. Mindemellett Sutji Lantika, a gyorséttermi vállalat indonéziai igazgatóhelyettese elmondta, hogy továbbra is az ügyfelek biztonsága a legfontosabb, mivel a Covid-19-es megfertőződések száma az országban folyamatosan növekszik, így az éttermek bezárásával próbálják elkerülni a további megbetegedések lehetőségét.