A portugál csapatkapitány híres az egészségtudatos életmódjáról, és ennek a Magyarország-Portugália mérkőzés előtti sajtótájékoztatón is hangot adott. Ez a néhány másodperces jelenet pedig nem kevesebb mint 4 milliárd dollárjába (1200 milliárd forintba) került a Coca-Colának.

A portugálokkal ellentétben a Coca-Colának korántsem sikerült olyan jól a tegnapi napja. Mivel a cég a 2021-es labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos szponzora, így a budapesti magyar-portugál mérkőzés sajtótájékoztatóján a víz mellett a piros címkés szénsavas üdítőitalok is az asztalra készítve várták a játékosokat. Cristiano Ronaldo azonban megérkezése után azonnal elmozdította maga elől a Coca-Cola palackjait, amelyet követően egy üveg víz feltartásával, portugálul kijelentette: „Agua!", ezzel ösztönözve az embereket arra, hogy inkább ezt válasszák.

Röviddel a világsajtót bejáró esemény után az italóriás részvényeinek árfolyama már 4 milliárd dolláros mínuszban állt. A Coca-Cola árfolyama 56,10 dollárról (16.239 forint) 55,22 dollárra (15.984 forint) esett, a cég piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról (70 ezer milliárd forint) 238 milliárd dollárra (68,8 ezer milliárd forint) csökkent. Az 1,6 százalékos süllyedést a pénzügyi elemzők egyértelműen a 36 éves egészségfanatikus sztár váratlan gesztusának tulajdonítják.

A Coca-Cola nyilatkozatában azzal kommentálta az eseményeket, hogymindenkinek joga van a szabad italválasztáshoz, hiszen különbözőek az ízlések és az igények."

Azt valószínűleg már sosem tudjuk meg, hogy a szénsavas üdítőitalt fogyasztva, miként szerepelt volna a portugál klasszis az incidenst követő esti mérkőzésen, mindenesetre a vízivás mellett sajnos kétszer is betalált a magyar kapuba.