Tévesen körülbelül 150 darab Amazon csomag árasztotta el egy New York-i nő házát, mire a vállalat leállította a folyamatot. A négygyerekes anyuka, aki egy kisvállalkozás tulajdonosa is, pontosan tudta mit kell tennie a rosszul kiszállított termékekkel.

A hónap elején Jillian Cannan először csak néhány tévesen kiszállított csomagot kapott az Amazontól. Elmondása szerint rögtön felvette a kapcsolatot a vállalat ügyintézőivel, akik megerősítették, hogy hiba történt és a csomagokat nem szükséges visszaküldenie.

A probléma továbbra sem oldódott meg, mivel egy hét alatt 150 darab további csomagot szállítottak ki Jillian Cannan háza elé, melyeket nem ő rendelt meg. Végül a technológiai óriásvállalatnak június közepén sikerült leállítani a rejtélyes csomagok kiszállítását, közvetlenül azelőtt, hogy több ezer további doboz került volna kiszállításra a családi ház elé.

Jillian Cannan a közösségi oldalán is megosztotta, ahogyan a házát ellepik a dobozok:

A dobozokban több ezer műanyag maszk váz volt, amelyek arra szolgálnak, hogy távolságot létesítsenek az emberek arca és a maszk között, így könnyítve meg a levegővételt. Mivel a csomagokat nem kellett visszaküldenie a vállalatnak, Jillian Cannan úgy döntött, hogy a helyi gyermekkórháznak adományozza a csomagok tartalmát.