A Subway egyike volt azoknak az étterem-hálózatoknak, amelyekre a koronavírus terjedése ellen elrendelt korlátozások jelentősen kihatottak. 2020-ban a vállalatnak számos üzletét kellett bezárnia, így az évet 6,6 százalékos vesztességgel és 1557-tel kevesebb gyorsétteremmel zárta.
Mindezek után a szendvicseket forgalmazó cég úgy döntött, 1 millió pulykás termékét osztja szét ingyen az emberek között, hogy megünnepelje hatalmas bejelentését.
A vállalat ugyanis közzétette, hogy az Eat Fresh Refresh program részeként, a cég 56 éves történelmének legnagyobb menüfrissítése mellett további digitális fejlesztéseket fog végrehajtani, hogy az ügyfelek számára egyedi élményt tudjon biztosítani a jövőben.
A Subway az átalakítások miatt július 12-én, hétfőn több mint 10 ezer gyorséttermet fog bezárni este 6 órakor, hogy megkezdje az újítások bevezetését. Az ezt követő napon az emberek pedig jelentkezhetnek az ingyen szendvicsükért helyi idő szerint reggel 10 órától délig.
A program keretein belül az Egyesült Államokban megtalálható gyorséttermek kínálatában összesen 11 új összetevő, hat új és négy módosított szendvics lesz elérhető.
Mindemellett a vállalat szeretné a digitális rendelést egyszerűbbé tenni az ügyfelek számára, ami elsősorban a telefonra letölthető alkalmazás frissítését jelenti, ahol az ügyfelek teljesen új szolgáltatásokat vehetnek igénybe és betekinthetnek az őszre tervezett további átalakításokba.