Egymillió szendvicset oszt szét ingyen az egyik étteremlánc

Subway Settles Not-Really Foot Long Sandwich Litigation GettyImageRank2 Serving Settlement Announcement FOOD Business FINANCE HORIZONTAL USA RESTAURANT Florida - US State Miami Customer LAW SANDWICH Deceptive Marketing Busy Blocked Terms Photography less
MIAMI, FL - OCTOBER 21: A Subway restaurant is seen as the company announced a settlement over a class-action lawsuit that alleged that Subway engaged in deceptive marketing for its 6-inch and 12-inch sandwiches and served customers less food than they were paying for on October 21, 2015 in Miami, Florida. While it denies the claims, Subway said that franchisees would be required to have a measurement tool in stores to make sure loaves are 12-inches. Joe Raedle/Getty Images/AFP
Vágólapra másolva!
A Subway 1 millió szendvicset oszt szét július 13-án ingyen az Egyesült Államokban. A vállalat ételeit kedvelőknek helyi idő szerint reggel 10 és dél között kell jelentkezniük az ételért.
Vágólapra másolva!

A Subway egyike volt azoknak az étterem-hálózatoknak, amelyekre a koronavírus terjedése ellen elrendelt korlátozások jelentősen kihatottak. 2020-ban a vállalatnak számos üzletét kellett bezárnia, így az évet 6,6 százalékos vesztességgel és 1557-tel kevesebb gyorsétteremmel zárta.

Mindezek után a szendvicseket forgalmazó cég úgy döntött, 1 millió pulykás termékét osztja szét ingyen az emberek között, hogy megünnepelje hatalmas bejelentését.

A vállalat ugyanis közzétette, hogy az Eat Fresh Refresh program részeként, a cég 56 éves történelmének legnagyobb menüfrissítése mellett további digitális fejlesztéseket fog végrehajtani, hogy az ügyfelek számára egyedi élményt tudjon biztosítani a jövőben.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

A Subway az átalakítások miatt július 12-én, hétfőn több mint 10 ezer gyorséttermet fog bezárni este 6 órakor, hogy megkezdje az újítások bevezetését. Az ezt követő napon az emberek pedig jelentkezhetnek az ingyen szendvicsükért helyi idő szerint reggel 10 órától délig.

A program keretein belül az Egyesült Államokban megtalálható gyorséttermek kínálatában összesen 11 új összetevő, hat új és négy módosított szendvics lesz elérhető.

Mindemellett a vállalat szeretné a digitális rendelést egyszerűbbé tenni az ügyfelek számára, ami elsősorban a telefonra letölthető alkalmazás frissítését jelenti, ahol az ügyfelek teljesen új szolgáltatásokat vehetnek igénybe és betekinthetnek az őszre tervezett további átalakításokba.