A KFC legújabb marketingtevékenységével pihenési lehetőséget biztosít azok számára, akiknek nem volt lehetőségük a koronavírus-járvánnyal járó korlátozások miatt Nagy-Britannián kívül nyaralni.
Fontos kiemelni, hogy a vállalat szállodája csak egy rövid időre nyitja meg a kapuit, és a vendégek igencsak egyedi szolgáltatásokat vehetnek majd igénybe.
A Hotels.com weboldala szerint a lehetőség csak augusztus 18-29-ig lesz elérhető, éjszakánként 111 fontért, vagyis körülbelül 46 ezer forintért.
Továbbá a gyorsétterem közleményéből az is kiderült, hogy az ebből származó bevételt a KFC saját alapítványa fogja megkapni, amely elsősorban a fiataloknak segít biztos jövőt kiépíteni.
A gyorsétterem alapítójáról elnevezett, Londonban található Harland Ház (House of Harland) lakosztályai úgy vannak kialakítva, hogy a pihenésre vágyók kényelmesen élvezhessék az ott töltött idejüket. A Marketing Dive szerint a vendégeket egy fekete Cadillac szállítja majd a szálloda bejáratához, ahol a személyzet már várni fogja őket.
A szállodavendégek korlátlan mennyiségben élvezhetik a gyorsétterem finom csirkeételeit, illetve a KFC tematikájú mozitermet.
A KFC-hez hasonlóan 2019-ben a Taco Bell is megnyitotta a saját szállodáját, hogy limitált ideig kényeztesse a rajongóit. A vállat elmondása szerint az egyedi marketingtevékenységnek köszönhetően könnyen kapcsolatot tudott létesíteni ételei kedvelőivel, és ezzel egyidejűleg bevétele is keletkezett.