A Mol „Shape Tomorrow" 2030+ frissített hosszú távú stratégiája külön hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére, a vállalat célja, hogy a változó fogyasztói igények folyamatos követésével közelebb kerüljön a vásárlókhoz, és olyan szolgáltatásokat kínáljon, melyek megkönnyítik mindennapjaikat.
A Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban újonnan megnyílt Fresh Corner Café ideális példa erre, hiszen a vállalat messzemenőkig szem előtt tartotta mind a kényelmesen kávézni vágyók, mind pedig a munkába vagy a város másik pontjába siető utazók igényeit.
Így a 135 négyzetméteres kávézóban a 27 férőhely mellett, olyan önkiszolgáló kávégépeket is üzembe helyeztek, amellyel a vásárlók maguknak készíthetik el kávéjukat és ott azonnal egyetlen érintéssel fizethetnek is, valamint elviteles zónát is kialakítottak, ahol a vásárlók a reggeli csúcsidőben gyorsan megvehetik reggelijüket vagy ebédjüket.
„A Fresh Corner Café megnyitása óta az elmúlt három évben rengeteget tanultunk, és a kávézó ki is nőtte jelenlegi helyét. A költözéssel újabb lehetőségek is nyílnak előttünk, hiszen Budapest egyik legforgalmasabb helyszínén olyan kávézót hozhatunk létre, amely valódi találkozópont lehet" – mondta a megnyitón Mozga Gábor, a Mol-csoport értékesítés és operáció vezetője.
A Mol hat évvel ezelőtt kezdte el a töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss étellel és kiváló minőségű kávéval várják a fogyasztókat.
A koncepció sikerét pedig mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2020-ban a járványhelyzet ellenére is 46 millió csésze kávét adtak el a Mol töltőállomásain a régióban.
A töltőállomások kereteit a vállalat 2018-ban hagyta maga mögött, amikor megnyílt Budapesten a belvárosi Fresh Corner kávézó. Az elmúlt három év tapasztalatát pedig ezúttal egy nagyobb és forgalmasabb helyszínen, a Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban nyitott kávézóban kamatoztatja tovább a vállalat.