A vevők 14 százaléka többet is hajlandó fizetni karácsonykor a gyorsabb szállításért

ILLUSTRATION - AMAZON PRIME, GREAT WINNER OF STAY-AT-HOME RESTRICTIONS Coronavirus Covid-19 Covid_19 Covid 19 Covid19 crise crisis confinement epidemie stay at home stay-at-home commerce electronique shipping online store en ligne prime livraison delivery
An Amazon Prime package drops in front of the door of a house. The coronavirus crisis generated an increase in Amazon’s sales of 26% in the 1st quarter of 2020. Montreal, May 28, 2020. Un colis Amazon Prime depose devant la porte d une maison. La crise du coronavirus a genere une hausse du chiffre d affaires d Amazon de 26% au 1er trimestre 2020. Montreal, 28 mai 2020. (Photo by David Himbert / Hans Lucas / Hans Lucas via AFP)
Vágólapra másolva!
Az idén az emberek a korábbinál hamarabb elkezdték intézni karácsonyi bevásárlásaikat, az Oracle Retail fogyasztói kutatása szerint a vevők 14 százaléka többet is hajlandó fizetni a gyorsabb vagy garantált szállításért, mások pedig, 29 százalékuk, a kényelmesebb módját választják az ajándékozásnak és ajándékkártyát vesznek konkrét tárgyak helyett.
Vágólapra másolva!

Mike Webster, az Oracle Retail vezető alelnöke és általános igazgatója a közlemény szerint hangsúlyozta, a fogyasztók továbbra is az alapján értékelik majd a kiskereskedőket, hogy képesek-e teljesíteni kívánságlistájukat az ünnepi szezonban.

A elemzés szerint

az európaiak 39 százaléka már megkezdte az ünnepi vásárlást, és a válaszadók 64 százaléka házhoz szállíttatja majd az ajándékokat.

Több mint 60 százalékuk úgy véli, nagyon fontos a szállítási részletes nyomon követése, mivel így biztos lehet abban, hogy időben megérkezik a rendelt áru.

Illusztráció Forrás: Hans Lucas via AFP/David Himbert / Hans Lucas/David Himbert

A vevők 36 százaléka szerint elsősorban a gyors szállítás határozza meg, hogy kitől rendelnek, leginkább készletről, mert 27 százalékuk már azelőtt másik eladót választ, mielőtt a kiskereskedő újra feltöltené a készleteket.

A felmérés szerint a vevői lista élén az ajándékkártyák állnak, mivel a nők és az idősebbek 30-34 százaléka is azt mondta, hogy leginkább ezt szeretne kapni.