A színész az Umana Venture Studios-szal együttműködve fejlesztette ki a TBH ("To Be Honest" ~ Legyünk őszinték) márkát. A sztárt egyrészt inspirálta a bolygónk iránt érzett aggodalma, másrészt a vegán életmódja is, ezért
egy olyan mogyorókrémet akart létrehozni, amely vegán és klímatudatos,
innen az ízletes termék.
A sztár az általa kifejlesztett termékkel:
Schnapp-et egyébként az édesség kifejlesztése során az is motiválta, hogy megtudta: a Nutella egyik fő alapanyaga a pálmaolaj, amely jelentős mértékben felelős az erdők kiírtásáért és így a természetes élőhelyek károsításáért.
A TBH amellett, hogy vegán, gluténmentes, kóser, csupán 6 gramm fehérjét és 50 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz a hasonló termékeknél.
A vegán finomság retró stílusú reklámja:
Bár Schnapp már tavaly piacra dobta ezt a vegán különlegességet, most egy kóstolóteszt apropóján ismét címlapokra került. A teszt során kiderült, hogy
a TBH folyósabb, nem olyan édes, és erősebb mogyorós íze van, mint a Nutellának, ami inkább kakaós.
Az új termék negatívuma, hogy még kevéssé terjedt el a boltok polcain, és ahol kapható, ott is háromszor annyiba kerül, mint az ismert és kedvelt alapváltozata.
Bár az eladási adatok még nem állnak rendelkezésre a TBH-ról, valószínűleg segíteni fog a színésznek nettó vagyonának növelésében, ami a jelenleg rendelkezésre álló információk szerint mintegy 4 millió dollár.
A színészkedés mellett Schnapp a közösségi médiában is nevet szerzett magának. Közel 30 millió követője van a TikTok-on, az Instagramon 26,4 millió, a Youtube csatornájára pedig eddig 4,6 millióan iratkoztak fel.