Az MVM Next megnyitotta a Fiumei úton található új Otthon Pont irodáját, amely nem csak esztétikailag újult meg, hanem a 21. századi igényeknek megfelelően funkciójában is. Az ügyfeleket a megszokott helyszínen modern ügyfélszolgálati tér fogadja, ahol a hagyományos ügyintézési lehetőségeken túl innovatív digitális megoldásokkal és személyes tanácsadással is találkozhatnak. Az ünnepélyes megnyitón az Origo munkatársai is részt vettek.

Az iroda megnyitóján Mager Andrea, nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter elmondta: Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk az energiatakarékosságra, a karbonlábnyomunk csökkentésére, a fenntartható életre. Fontosnak tartjuk azt, hogy minél szélesebb körben elterjedjen ez a szemléletmód. Azt pedig külön öröm látni, hogy az MVM Csoport ezért alkotta meg Otthon Pont tanácsadó irodáját, ahol bemutatja ügyfeleinek többek között a digitális megoldásokat, valamint a megújuló energiát hasznosító technológiákat."

Mager Andrea, nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter a Fiumei úti Otthon Pont iroda megnyitójánFotó: Koncz Márton - Origo

 Az MVM Next célja, hogy ügyfelei számára teljes körű, gyors ügyintézést biztosítson irodáiban, a lehető legkényelmesebb körülmények között.

Az átadott Otthon Pontban az ügyfelek kipróbálhatják és tesztelhetik az MVM Csoport termékeit és szolgáltatásait: többek között megismerhetik az MVM Optimum napelemrendszereit, az MVM Mobiliti elektromos járműtöltési lehetőségeit, valamint az MVM Otthon Plusz biztosításait.

Fiumei úti Otthon Pont irodaFotó: Koncz Márton - Origo

Ezen túl a munkatársak segítséget nyújtanak a fenntartható otthon megteremtéséhez, az újdonságra fogékony ügyfelek pedig kipróbálhatják a társaság videochat csatornáját, amelyen keresztül akár azokat az ügyeket is elintézhetik az ügyfelek, amely miatt az irodába látogattak.

Az MVM Csoport állandóan kutatja az új, innovatív lehetőségeket, ezért is vágtunk bele, hogy Otthon Pont irodává alakítsuk a leglátogatottabb ügyfélszolgálati irodánkat, amelynek célja, hogy a hagyományos közműszolgáltatói szerepkörünket kiegészítve helyt adjunk ügyfeleink otthonaiban felmerülő igényeik kiszolgálásának, valamint a fenntartható, energiahatékonyságot szolgáló megoldások bemutatásának. Fontosnak tartom megteremteni azt a légkört, hogy az ügyfelek otthon érezzék magukat ügyfélszolgálati irodáinkban, ehhez pedig valódi ügyfélélményt kell nyújtanunk nekik." – húzta alá Dr. Czepek Gábor, az MVM Csoport elnök-vezérigazgatója.

Dr. Czepek Gábor, az MVM Csoport elnök-vezérigazgatója a Fiumei úti Otthon Pont iroda megnyitójánFotó: Koncz Márton - Origo

Az átalakított ügyfélszolgálati teret az Origo is bejárta. Ebben az élményszerűséget képviselő térben

  • tágas, kényelmes, az ügyintézéstől különálló ügyfélváróval;
  • nyugalmas, teljes körű ügyintézéssel;
  • látványos termékbemutatókkal és egyedi installációkkal;
  • wifivel;
  • mobiltelefon-töltés lehetőséggel;
  • gyereksarokkal, sőt,
  • még az MVM Edison keretében támogatott start-up cégekkel is találkozhatnak az ügyfelek, míg a falakat autista művészek alkotásai díszítik.

A fenti szellemben készült a budapesti Béke téren álló ügyfélszolgálati iroda is, amelyet már korábban birtokba vehettek az MVM Next ügyfelei. A modern ügyfélszolgálati tér hozzájárul a kellemes ügyintézési élményhez, ezt pedig az ügyfelek visszajelzései is alátámasztják. Az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. munkatársai a felújítás teljes időszaka alatt fennakadás nélkül fogadták az ügyfeleket.

Fiumei úti Otthon Pont irodaFotó: Koncz Márton - Origo

Az Origo kérdésére elhangzott, hogy a jövőben folyamatosan újulnak meg az irodák, a vidéki városok közül a következő ügyfélszolgálat Miskolcon szépül meg.