A Lemon Perfect nevű startup a legutóbbi finanszírozási körben 31 millió dollárhoz jutott, amivel a cég értékeltsége elérte a 100 millió dollárt. A vállalat ízesített vizet forgalmaz, és olyan rajongókat tudhat maga mögött, mint Beyoncé – írja a The Richest.
A céget 2017-ben alapította Yanni Hufnagel, és a társaság hivatalos leírása szerint hozzáadott cukor és mesterséges ízfokozók vagy édesítő nélkül forgalmaznak ízesített vizet.
A „szupergyümölcsös" hidratálás érdekében minden üveg vízbe egy fél organikus citromot facsarnak. A márka egyébként több ízben forgalmaz italokat, beleértve a citromot, a sárkánygyümölcsös mangót és az őszibarackos málnát.
A Lemon Perfect népszerűsége 2020-ban ugrott meg látványosan, amikor Beyoncé megosztott magáról egy képet, amelyen a limuzinjában a cég sárkánygyümölcsös mangós itala látható. Hufnagel maga is hangsúlyozta, hogy Beyoncé posztja közvetlenül hozzájárult a vállalat sikeréhez.
A legutóbbi finanszírozási körben pedig már maga Beyoncé is részt vett befektetőként.
Noha a sztár befektetésének pontos mérete nem ismert, a The Richest úgy tudja, hogy akár hétszámjegyű is lehet az összeg.
A Lemon Perfect azonban már a mostani tőkeemelést megelőzően is igen jól teljesített. A cég csak a múlt évben megnégyszerezte a profitját, és 21 millió dolláros bevételt ért el. Hufnagel pedig azzal számol, hogy 2022-ben az árbevétel elérheti a 60 millió dollárt is. Az alapító továbbá azt reméli, hogy a csapatát is kibővítheti – a vállalat jelenleg 70 embert foglalkoztat.