Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. új, korszerű digitális ügyintézési felületet és applikációt hozott létre ügyfelei kényelme érdekében. Ezért hamarosan megszünteti korábbi, két külön felületen található áram- és gázügyintézési applikációját, valamint online ügyintézési felületét. 2022 őszétől már csak az új digitális ügyintézési felületek lesznek elérhetők az MVM Next érintett ügyfelei részére - tájékoztat arról közleményében a vállalat.

A változások első lépéseként az MVM Next megszüntette a földgázmérőállás regisztráció nélküli rögzítésének lehetőségét, a továbbiakban ez a funkció csak regisztrációval érhető el a lakossági ügyfelek számára.

A képen az Next Energiakereskedelmi Zrt. weboldala láthatóForrás: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfelei, akiknek a társaság biztosítja a földgázszolgáltatást, illetve akiknek 2021. augusztus 31. előtt is szolgáltatta a villamos energiát, már egy helyen tudják megtekinteni áram- és földgázszámláikat, illetve egy felületen tudják elintézni kényelmesen energiaügyeiket. A korábbi két külön applikáció és két külön online felület megszűnik 2022 őszétől, innentől kezdve már az új digitális felületek szolgálják az ügyfelek kényelmét.

Az MVM Next arra kéri ügyfeleit, hogy töltsék le az MVM Next app néven megtalálható alkalmazást, illetve regisztráljanak az oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra. Az MVM Next app az alábbi linkről tölthető le: Android és iOS eszközök esetén. Azon ügyfelek, akiknek 2021. augusztus 31. előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatta a villamos energiát, online áramügyintézésre továbbra is csak az MVM Next EnergiApp-ot és a weboldalon hozzáférhető online ügyfélszolgálatot tudják használni.