Ehhez nyújthat segítséget például a Toptarget online marketing ügynökség, amely nemcsak az online hirdetések létrehozásában, kezelésében és ellenőrzésében tudja támogatni a hazai vállalatokat, hanem a weboldalra kitett szövegek megírásában, videós reklámok készítésében, keresőoptimalizálásban és weboldalfejlesztében is.
Miért fontosak ezek az online tevékenykedő cégek esetében? Íme 4 konkrét példa, amely megválaszolja ezt a kérdést.
A legtöbb építkezéssel foglalkozó cég igyekszik magához csábítani a felhasználókat, hiszen az a célja, hogy olyan termékek, mint a tetőtéri ablak, a kerti lépcső vagy az üvegtégla, mind eladásra kerüljön.
Mivel a legtöbb, egy vállalati szektorban tevékenykedő cég szinte ugyanazt értékesíti, így szükség van egy professzionális online marketing stratégiára, amely segíti kiemelni a cég azon tulajdonságait, amelyek különböznek a konkurenciától.
Az Építőanyag.hu webshop esetében az online hirdetésekben fókuszba kerül az, hogy a vállalat több mint 25 éve van a piacon (tehát megbízható), óriási raktárkészlettel rendelkezik, illetve szakértői ügyfélszolgálat és állandó kedvezmények várják az ügyfeleket.
Számos olyan ipari vállalat létezik a piacon, amelynek a különféle előírások miatt címkéket kell felragasztania a termékekre, hogy az adott szabványnak megfelelően tudja feltüntetni az árucikkek tulajdonságait.
Például lehet ez a laptopok hátulján lévő, a pontos terméknevet mutató etikett címke, egy mosógép hátulján lévő gyári vignetta, vagy akár egy modem alján lévő matrica, amelyen a wifi neve és a hozzá tartozó jelszó látszik.
Mivel ezek a típusú termékek nem választhatóak - a szabályok miatt kötelező a használatuk -, így a cégeknek meg kell vásárolniuk őket.
A Címke-nyomtató.hu webáruház a fenti példával ellentétben az online reklámokban például nem a termékekkel kapcsolatos többletszolgáltatásokra, hanem az alacsony árakra és az egyszerű beszerezhetőségre helyezi a hangsúlyt, hiszen jól tudja, hogy ez a típusú termék egy követelmény a cégek számára, nem pedig egy opció.
A Vonalkod-olvaso.hu webshop, csakúgy, mint a Címke-nyomtató.hu webshop, a Webmaxx Stúdió egyik cége. A vonalkódolvasó ugyan nem feltétlenül szabályokhoz kötött követelmény a cégek esetében, viszont ha egy vállalat nem akar felesleges órákat tölteni naponta a termékek manuális árkezelésével, előbb-utóbb beszerez egyet, hogy lépést tudjon tartani a gyorsan működő konkurens cégekkel.
Tehát ez a termék is egy amolyan kötelező darab, persze csak akkor, ha modern környezetet szeretne biztosítani a dolgozóinak a cég. Az esetek 90%-ában ez már itthon is igaz, így elmondhatjuk, hogy rengeteg itthoni vállalatnak van szüksége vonalkódolvasóra.
Hasonlóan az előző példához, a Vonalkód-olvasó.hu webshopnak is az az online marketing stratégiája, hogy hosszú távon tudja alacsonyan tartani az árait.
Az Időjárás.ro weboldal kiváló példa arra, hogy hogyan versenyeznek egymással a regionális időjóslással foglalkozó weboldalak. Nemcsak azok számára fontos az időjárás Erdély régióiban, akik a környéken laknak, hanem az itthoni és nemzetközi turistáknak, illetve azoknak is, akik ingáznak egy-egy szabadság vagy vakáció alkalmával Erdély és Magyarország között.
Felmerül a kérdés, hogy miért pont ezt a weboldalt használják majd hosszú távon a felhasználók? Mit tud, amit a többi nem?
Az online hirdetések itt is a webhely erősségeit célozzák meg: például azt, hogy ez egy helyi weboldal, azaz rendkívül pontosak az aktuális hírek és figyelmeztetések. Továbbá nemcsak hagyományos időképet mutat, hanem hő-, szmog-, felhő-, szél, hó- és légnyomástérkép is található az oldalon. Sőt, az aktuális járványadatokat is megjeleníti, valamint olvashatóak rajta időjárással kapcsolatos friss hírek és fontos figyelmeztetések is.