A Forbes szerint a Los Angeles Lakers sztárja több mint 1,2 milliárd dollár (440 milliárd forint) adózás előtti bevételt könyvelhetett el. A kosaras az elmúlt 19 évben három különböző csapattól kapott fizetése 383 millió dollárt (141 milliárd forint) tett ki, míg a reklámokból és más üzleti vállalkozásokból származó bevétele pedig meghaladta a 900 milliót (331 milliárd forint) a magazin szerint.
A Nike, az AT&T, a Pepsi és a Walmart cégekkel kötött jövedelmező reklámszerződések mellett LeBron úgy alakította ki az üzleteit, hogy részesedést szerzett ezekben a márkákban, így osztalékot kap a nyereségből.
A négyszeres NBA-bajnok emellett például egy fitneszstartupba és egy pizzériába is befektetett, illetve a SpringHill Entertainment tévé- és filmstúdióba, amelyet a Forbes 300 millió dollár (110 milliárd forint) körülire értékelt. A stúdió a Space Jam című film elkészítésében is segédkezett. A film, amelyben ő játszotta a főszerepet, világszerte 163 millió dolláros (60 milliárd forint) bevételt hozott a kasszáknál.
LeBron régen kitűzött célját érte el azzal, hogy milliárdos lett. Figyelemre méltó, hogy a Forbes listáján Michael Jordan az egyetlen másik milliárdos kosárlabdázó. Ő ezt csak 2014-ben érte el, több mint egy évtizeddel a visszavonulása után.