Különleges italt dob piacra a Coca-Cola

Hét titkos, szigorúan őrzött recept, mely dollár milliárdokat ér, Coca-Cola
Coca-Cola bottles are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on October 8, 2020. (Photo Illustration by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
Vágólapra másolva!
A Coca-Cola a Brown-Forman szeszesital-vállalattal együttműködve új dobozos italt készít a kóla és a Jack Daniel's Tennessee Whisky kombinációjával. A termék cukormentes változatban is elérhető lesz, az év végén kerül a mexikói polcokra, mielőtt globálisan is értékesítenék – írja a Világgazdaság.
Vágólapra másolva!

A társaságok közleménye szerint a kombináció a világ két legismertebb és legértékesebb márkáját egyesíti, és a terméken egyértelműen kommunikálják, hogy kizárólag nagykorú fogyasztók számára készült.

A 350 milliliteres termék általában 5 százaléknyi alkoholt tartalmaz, de ennek mértéke országonként változhat.

A Brown-Forman vezérigazgatója, Lawson Whiting azt mondta, hogy az új termék két klasszikus amerikai ikont egyesít, és felgyorsíthatja a szeszesital-vállalat terjeszkedését világszerte. A cég szóvivője az amerikai hírtelevíziónak elmondta, azért választották bevezetési piacnak Mexikót, mert az ország fejlett a csomagolt italok terén, és mindkét márka népszerű az ottani vásárlók körében. Az Egyesült Államokban a tervek szerint 2023-ban kezdik el az új terméket értékesíteni.

A Coca-Cola jelentősen bővíti az alkoholos italkínálatát: a dobozos whisky-kóla követi a Topo Chico Hard Seltzer és a Simply Spiked Lemonade nevű alkoholos terméket, amelyeket a Molson Coors ital- és sörfőző céggel együttműködve dobott piacra a vállalat. A cég a tervek szerint idén bevezeti a Fresca Mixed nevű szeszesital-alapú koktélt is, amelyet a Corona brewer Constellation Brandsszel közösen hoz létre.

Az IWSR Drinks Market Analysis adatai szerint

az előregyártott koktélok iránti kereslet tavaly 53 százalékkal nőtt 2020-hoz képest, és az előrejelzések szerint a következő három évben még további 29 százalékkal emelkedhet.

A Brown-Forma kutatása szerint a Jack Daniel's piacai újjáélednek, és a cég azt tervezi, hogy idén még tovább növeli a whiskyeladásait. Mindeközben a rivális Pepsi is reagál a fejleményekre: néhány hónapja került a polcokra a Hard Mountain Dew nevű cukormentes, szintén 5 százaléknyi alkoholtartalmú dobozos terméke.