A Julius Meinl, prémium bécsi kávéházmárka immáron 160 éve teremt jelentőségteljes pillanatokat minden egyes csésze kávéjával az emberek életében. A több mint 70 országban forgalmazott, több mint 50000 vendéglátó partnerrel rendelkező osztrák márka a világ egyik legrégebbi pörkölője, valamint vezető szerepet tölt be a vendéglátó szektorban.

A Julius Meinl sikerének alapja a bécsi kávéházi hangulat, amelyet a márka segített formálni és megismertetni a kávé szerelmeseivel szerte a világon. Bécs híres kávéházi kultúrája amellett, hogy arra ösztönöz mindenkit, hogy egy csésze kávé mellett ápolják és ünnepeljék az élet apró, különleges pillanatait, hivatalosan elismert az UNESCO Szellemi Kulturális Örökségeként is.

Marcel Löffler, a Julius Meinl vezérigazgatója elmondta: Azóta, hogy Európában elsőként kínáltunk készre pörkölt kávébabot, és forradalmasítottuk a pörkölési folyamatot, minden, amit a Julius Meinl 1862 óta véghez vitt, a márka és a bécsi kávéházak közötti szoros kapcsolatot ápolja. Az elkövetkezendő 160 évben, továbbra is célunk, hogy prémium kávékat és teákat kínáljunk vásárlóinknak, s az hogy tovább hirdessük eme különleges kultúra hagyományát világszerte."

IllusztrációForrás: Julius Meinl

Fenntarthatósági célok

Az elmúlt 12 hónapban a Julius Meinl megtette az első lépéseket portfóliója karbonsemlegesítése felé. A Julius Meinl kapszulái iparilag komposztálhatók, de a cég elkötelezte magát, hogy ennél is tovább menjen, és kiskereskedelmi kapszuláit már 100 százalékban biológiailag lebomló anyagokból állítja elő, hogy azok megfelelőek legyenek a háztartási komposztáláshoz is. A Julius Meinl elhatározta, hogy 2022-ben irányelveket fog kidolgozni a zöld kávé fenntartható beszerzésére vonatkozóan, biztosítva a teljes nyomon követhetőséget 2025-re.

Julius Meinl emellett újra forgalmazni kezdi zászlóshajóját, az 1862-ben megjelent bécsi kávé fajtát, hogy a vendéglátó egységek a lehető legjobb kávéfogyasztási élményt nyújthassák. Az ikonikus keverék egy díjnyertes, titkos, családi recept, amelyet ezúttal egy új koncepcióval jelenik meg, a tökéletes kiszolgálás érdekében. 

A 160 éves perui kávéForrás: Julius Meinl

A következő 160 év

Az immár ötödik generációs családi vállalkozásként működő Julius Meinl, az embereket és sokszínűségüket, - mint az üzleti siker alapját - régóta nagyra értékeli. A szellemiség 1862 óta fejlődik, de a fő hangsúly ma is az embereken van, a cég mottója: „Együtt növekedünk". A vállalat továbbra is elkötelezett amellett, hogy az embereket és az összetartozást az üzleti növekedés középpontjába helyezze.

Immár 160 éve teremtünk jelentőségteljes pillanatokat az emberek életében, és most sem tervezünk lassítani!"

- mondta el Christina Meinl az Ausztriai Julius Meinl ügyvezető igazgatója a cég közleményében.