Megkezdődött a hazai termékek hónapja

zöldség gyümölcs kosár
Bőségkosár a vitaminraktár visszapótlására
Vágólapra másolva!
Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar agrárium és élelmiszeripar elkötelezett támogatójaként az idei reklámkampányban is jelentős szerepet vállal - írja közös közleményében az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. és a Magyar Termék nonprofit Kft. 
Vágólapra másolva!

Benedek Eszter ügyvezető tájékoztatása szerint

a hazai termékek hónapját minden év augusztusában tartják meg, mivel ekkor van az államalapítás és az új kenyér ünnepe,

ilyenkor még hangsúlyosabban kerülhetnek országos reflektorfénybe a hazai értékek. „Ez a tradíció lehetőséget nyújt a magyar cégek számára arra is, hogy a nyár utolsó hónapjáta hazai előállítású termékek közös ünnepeként éljük meg!" - fogalmazott.

Az akció, amelyben a Magyar Termék védjegyes termékek vehetnek részt, tavaly debütált, és mind a cégek, mind a fogyasztók körében nagy népszerűségnek örvendett.

A hazai termékek hónapja Forrás: Aldi

Az idei év legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra.

Ennek jegyében augusztusban kilenc védjegyhasználó termékei kerülnek fókuszba:

  • az Abonett Kft. (szendvicsek);
  • a Ceres Zrt. (kenyerek);
  • a Naszálytej Zrt.(tejtermékek);
  • a Mészáros Borászat (borok);
  • a Haladás Mg. Zrt (Goldenburg burgonya);
  • a Fino-Food Kft. (VegaJó termékcsalád);
  • a Gyulahús Kft. (májasok);
  • a Sofidel Hungary Kft. (papírtermékek)
  • és a Happy ChocolatesFactoryZrt. (csokoládé).

Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét, üzletlánci akciók és különböző online aktivitások is erősítik a promóciót.

Bőségkosár a vitaminraktár visszapótlására Forrás: 123rf.com

„Jelentős marketingtámogatást nyújtva idén is örömmel csatlakoztunk a Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezéséhez" – mondta el Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója. A véh egyébként 2013 óta működik együtt a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.

Az ALDI-nak jelenleg 377 saját márkás szortiment- és szezonális terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. Ez egy rendkívül dinamikus növekedés eredménye, hiszen az utolsó öt hónap során közel harmadával emelkedett a számuk. A legtöbb védjegyes készítményük a friss hús, a tejtermék és a tojás termékkörben található.