Sokan fognak örülni az egyik népszerű áruházlánc bejelentésének

Penny
Vágólapra másolva!
Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a Penny 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, természetesen összhangban az áruházlánc tavalyi rebrandingjével. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban számos vidéki település, többek között Gyál, Hatvan, vagy éppen Kiskőrös Penny-boltjai is megújulnak - írja a cég közleménye.
Vágólapra másolva!

Magyarország egyik vezető áruházláncánál a tavalyi esztendő a repozicionálásról és a rebrandingről szólt, a nagyszabású projektnek az üzlethelyiség-megújítási program 2020 év végi indulása teremtett alapot – utóbbi jelenleg is intenzíven zajlik.

- nyilatkozta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.

Illusztráció Forrás: Penny

A tavalyi évben a vállalat 35 millió eurót fordított a fenti célokra, idén 52 millió euró szerepel az vásárlói terek megújítására vonatkozó költségvetésben. Jövőre várhatóan további 35 millió euró áll rendelkezésre a magyarországi üzletek további korszerűsítésére.

Az üzletterek felújításával egy időben az árukínálat is frissül és bővül. A Penny a rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Az már most látható, hogy a megújult üzletekben a vevők gyorsabban megtalálják a keresett termékeket. Ráadásul az „újjászülető" egységekben immár helyet kapnak az úgynevezett egészségszigetek is, amelyeknél az egészséges táplálkozáshoz kapcsolódó árucikkek, valamint a különböző ételérzékenységeknek megfelelő termékek találhatók, legyen szó bio zöldségről-gyümölcsről, hűtött laktózmentes vagy vegán termékekről, illetve más gluténmentes, bio vagy energiacsökkentett termékekről.