A Store Insider számolt be róla, hogy új dizájnnal, csomagolással és merész tipográfiával jelenik meg az új Milka. A csomagoláson lévő Milka tehén (Lila) mögött újrarajzolták az alpesi tájat, a csoki íze pedig a szakértők szerint még a korábbinál is finomabbnak ígérkezik.

A csomagoláson két logó is látható. Az egyik azt hivatott kommunikálni, hogy a Milkát 100 százalék alpesi tej felhasználásával állítják elő, a másik pedig azt, hogy a tejcsokoládé fenntarthatóan termesztett kakaóbabból készül, amelyet a Mondelez kakaó-fenntarthatósági programja, a Cocoa Life révén szereznek be. 

A Milka csokoládétábla is friss, új külsőt kapott, a szögletesről lekerekített formára váltva. Az édesség simább tapintású lett, és a szakértők szerint jobb ízélményt is nyújt. Az öntőforma is kiegészült néhány meglepetéssel: új Milka felirat gravírozással és a termék életében először Lila is megjelenik a csokoládén, a tábla "főszereplőjeként":

Egyetlen dizájnelem maradt változatlan az újratervezés során, ez pedig az ikonikus Milka lila szín, mely 1901 óta része a márkának.