Izgalmas reklámkampányban vesz részt a Valmar

Valmar duó
Vágólapra másolva!
A Stabilo, a Valmar és Lounge Group együttműködésében létrejött kreatív koncepció és alapötlet az, hogy a kampányidőszak erejéig személyesebbé és szórakoztatóbbá tegyék a tanszergyártó Stabilo point 88 tűfilcének színpalettáját.
Vágólapra másolva!

Elsősorban az egyetemistákat és a középiskolásokat célozza a Stabilo Lounge Group által megálmodott és kivitelezett őszi kampánya, amelyben

az egyik legnépszerűbb hazai formáció, a Valmar duó új dala és videoklipje is megszületik.

A Valmar duó Forrás: Instagram/Valmar

A kreatív médiaeszközök, platformok használata specifikus, jelen esetben középiskolásokból, főiskolásokból álló célcsoportnál kifejezetten fontos. A Z generáció és a náluk is fiatalabb korosztály a videóközpontú felületeket részesítik előnyben, releváns és inkluzív tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak.

További részleteket a Világgazdaság cikkében olvashat.