Jelentősen bővíti termékei elérhetőségét a Mol töltőállomás hálózatában a Szerencsejáték Zrt. Az eddigi 48 árusító hely mellett 2022 novemberétől újabb 307, összesen 355 töltőállomáson érhetőek el a nemzeti lottótársaság termékei. A partnerség kibővítésével a Mol újabb lépést tesz annak érdekében, hogy a töltőállomásait komplex szolgáltatási központtá alakítsa át - hangzott el a két vállalat közös sajtótájékoztatóján.

Magasabb szintre emelte a 18 éve indult stratégiai együttműködését a két meghatározó hazai nagyvállalat, mellyel a magyarországi Mol kúthálózat több mint kétharmadában elérhetővé váltak a Szerencsejáték Zrt. termékei. A partnerségnek köszönhetően a töltőállomásra betérő vásárlók még szélesebb körű szolgáltatásban részesülhetnek.

A kibővített együttműködés keretében november második felétől a nemzeti lottótársaság teljes termékpalettája az eddigi 48 helyett már 55 Mol töltőállomáson vált elérhetővé. Emellett további 300 helyszínen pedig a Szerencsejáték Zrt. sorsjegyeit vásárolhatják meg a Mol benzinkutak vásárlói.

Sorjegyek a Mol Magyarország és a Szerencsejáték Zrt. közös sajtóeseményen egy budapesti töltőállomás shopjábanFotó: Polyák Attila - Origo

A Mol töltőállomásokon a hét állandó sorsjegy mellett megvásárolhatók az új- és időszakos sorsjegyek is, mint például

a novemberben megjelent, limitált kiadású Nagykarácsony exkluzív sorsjegy. Az időszakos termék a játékosok bevonásával nagyban hozzájárul a fogyatékossággal élő magyar gyermekek társadalmi integrációjának elősegítéséhez, ugyanis a Nagykarácsony sorsjegy értékesítéséből befolyt összeg egy részéből a nemzeti lottótársaság „A játék összeköt!" program keretein belül befogadó játszótereket épít. Ennek köszönhetően 2022 év végéig országszerte 22 olyan játszótér lesz elérhető, ahol ép- és fogyatékossággal élő gyermekek együtt játszhatnak és válhatnak boldog, sikeres és befogadó felnőttekké.

A két nagyvállalat számára kiemelten fontos a felelős játékszervezés és azon belül is a kiskorúak védelme, éppen ezért az együttműködésbe bevont töltőállomás kezelők felelős játékszervezői képzésen is részt vettek.

Mager Andrea a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója, és Világi Oszkár a Mol-csoport vezérigazgató-helyettese a sajtótájékoztatónFotó: Polyák Attila - Origo

„Fejlesztéseink fókuszában hálózatunk további bővítése áll annak érdekében, hogy játékosaink számára az ország minden pontján elérhetővé váljanak népszerű termékeink. A magyarok szeretik a fizikai játék élményét, árbevételünk háromnegyede a digitális térnyerés ellenére továbbra is lottózói hálózatunkból származik, amely az egyik legkiterjedtebb Magyarországon, több mint 7700 értékesítési pontból áll. Növekedésünkben rendkívül fontos szerepet játszanak közel 4500 kis- és középvállalkozói viszonteladóink, illetve nagy stratégiai partnereink egyaránt." - mondta Mager Andrea a sajtótájékoztatón. A Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója hozzátette: Hazánk legnagyobb vállalatával, egyik legnagyobb stratégiai partnerünkkel való együttműködésünk közel két évtizedre nyúlik vissza, a mostani kibővített együttműködéssel hálózatunk további 4 százalékkal, kizárólag sorsjegyárusító hálózatunk 10 százalékkal bővül."

Mager Andrea a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója a sajtótájékoztatónFotó: Polyák Attila - Origo

Mind a Mol, mind pedig a Szerencsejáték Zrt. számára kiemelten fontos a kereskedelmi hálózat, illetve az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálása. A Mol folyamatosan építi és fejleszti Fresh Corner láncát is, hogy töltőállomásain a minőségi üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és kényelmi szolgáltatásokkal várja fogyasztóit.

„A Mol töltőállomás hálózata, már ma is több, mint egy hagyományos kúthálózat: egy olyan szolgáltatásorientált, ügyfélközpontú üzemanyag- és nem üzemanyag-kiskereskedői üzletlánc, amely a termékek széles választéka mellett kényelmi szolgáltatásokat is nyújt vásárlóinak. Napi egymillió tranzakciót bonyolítunk le a régióban, és több mint tízmillió stabil ügyfelünk van, akiket a Szerencsejáték Zrt-vel kötött együttműködésnek köszönhetően egyre sokszínűbb portfolióval várhatunk a töltőállomásainkon.

Dr. Világi Oszkár a Mol-csoport vezérigazgató-helyetteseFotó: Polyák Attila - Origo

Vállalati stratégiánk egyik kiemelt célja, hogy töltőállomásainkat komplex szolgáltatási központokká alakítsuk át." - mondta el Dr. Világi Oszkár, a Mol-csoport vezérigazgató-helyettese a sajtótájékoztatón.