A legendás színész, Tom Hanks egy új kávémárkával rukkolt elő, és az annak eladásából származó profitot teljes egészében a veteránok támogatására fordítja majd - írja a Fox Business

"A HANX kávémárka kifejezetten a veteránok és családtagjaik megsegítésére jött létre, ezért az ennek eladásából származó haszon 100 százaléka hozzájuk kerül majd olyan szervezeteken keresztül, amelyek bizonyítottan nagy segítséget nyújtanak azoknak, akik hazánkat szolgálták." Ez a színész közleményében olvasható, aki maga is többször bújt egy katona bőrébe, például a Forrest Gump és a Ryan közlegény megmentése című szuperprodukciókban.

A termék weboldalán egyebek mellett ez is olvasható: "A működési, fenntartási és a szükséges üzleti kiadásokon túl minden bevétel (nyereség) olyan megbízható szervezetek közösségéhez kerül, amelyek támogatást nyújtanak a veteránoknak és családjaiknak." 

Tom Hanks új márkája nemes célt szolgálForrás: Getty Images

A weboldal "Stories From the Field" című oldalán egyébként interjúkat nézhetünk meg 11 veteránnal a hadsereg különböző ágaiból, akik a katonai tapasztalataikról mesélnek.

"A Hanx megalkotása során az a megtiszteltetés ért bennünket, hogy kapcsolatba léphettünk a veterán közösség hihetetlen egyéniségeivel" - olvasható a weboldalon. "Úgy gondoltuk, hogy az ő történeteiket első kézből kell hallania mindenkinek."

A Hanx kávék decembertől kaphatóak, egyelőre háromféle ízesítésben: a Tom's Morning Magic Blend, Sgt. Peppermint és First Class Joe.