Elképesztő hibát követett el a webáruház

cég, logo, logó, brand, cégek, logok, logók, vállalat, vállalatok
Nov 22, 2019 Palo Alto / CA / USA - Close up of Amazon logo and Smile symbol at one of their corporate offices located in Silicon Valley, San Francisco bay area
Vágólapra másolva!
Egy brit férfi vadonatúj Apple laptop-ot rendelt az Amazon-on keresztül, helyette hatalmas adag Pedigree kutyatápot vehetett át a futártól. 
Vágólapra másolva!

A 61 éves, derbyshire-i Alan Wood

1.200 fontot (556.500 forintot) költött az Amazonon egy MacBook Pro-ra,

amit a lányának szánt ajándékba, de sokkot kapott, amikor a dobozt kibontva két csomag Pedigree kutyakaját talált benne.

A rendkívül felháborodott nyugdíjas informatikai menedzser a sajtónak elmondta, hogy azonnal

kapcsolatba lépett az Amazon képviselőjével, aki eleinte elzárkózott attól, hogy visszafizesse a rendelés összegét.

Wood-ot nemrég diagnosztizálták egy rendkívül ritka betegséggel, a Stone Man-szindrómával, amely deformitásokhoz és mozgáskorlátozottsághoz vezethet, és emiatt orvosi utasításra kerülnie kell mindenféle stresszforrást.

"Két évtizede vagyok az Amazon vásárlója, és korábban soha nem volt velük problémám. Ezért is választottam gondolkodás nélkül ezt a platformot a vásárláshoz. Azonban a mód, ahogyan velem most bántak, elriasztott attól, hogy valaha is rendeljek tőlük ismét."

Az Amazon logója Forrás: shutterstock.com

Az Amazon ügyfélszolgálatának munkatársa ugyanis azt mondta Wood-nak, hogy csak akkor tudnak neki segíteni, ha visszaküldi a megrendelt laptop-ot.

"Több mint 15 órát beszéltem velük telefonon, beszéltem vezetőkkel, és újra és újra átirányítottak más - és más részleghez. De minden beszélgetés ugyanúgy végződött, nem voltak hajlandóak érdemben meghallgatni engem.

- mesélte az édesapa.

Az Amazon szóvivője elmondta: "Felvettük a kapcsolatot a pórul járt vásárlóval, elnézést kértünk és megoldottuk a problémát."

Forrás: Daily Star