Összeszedte a népszerű diszkontlánc, hány termékük árát csökkentette

Lidl áruház
Egy forgalmas Lidl áruház
Vágólapra másolva!
A Lidl Magyarország az év eleje óta közel 200 termék árát csökkentette tartósan azzal a céllal, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek akár 25 százalékkal olcsóbban beszerezhetőek.
Vágólapra másolva!

A piacvezető áruházlánc minden esetben azon dolgozik, hogy vásárlóinak a lehető legjobb áron kínálja termékeit, ezzel összhangban

figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket és a piaci változásokat is.

Ezt támasztja alá a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérésének mai napon megjelent eredménye, mely alapján elmondható, hogy a fogyasztók szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon.

A vállalat 2023 január elsejétől folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, és ezidáig mintegy 200 termék árát mérsékelte. Az érintett árucikkek között helyet kaptak többek között sajtok és egyéb tejtermékek, gyümölcslevek, szendvics feltétek, valamint a mustár vagy akár a bacon is. Így például a rizs ára 11 százalékkal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, míg a 400 grammos körcikkelyes sajt ára pedig 350 forinttal csökkent.

Egy forgalmas Lidl áruház Forrás: Wikipedia

„Hosszú és nehéz tárgyalási periódus eredményének könyvelhetjük el, hogy számos termék esetében kedvezőbb beszerzési árakban sikerült megállapodnunk beszállítóinkkal. Januártól ezidáig 200 termék fogyasztói árát tudtuk csökkenteni, melyeknek mintegy fele legalább 5 százalékkal kerül kevesebbe, közel harmaduk esetében pedig 10-20 százalékkal mérsékeltük az árakat.

– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.