A társaság fő tevékenysége a légi áruszállítás, személyszállítás egyelőre nem található a társaság szolgáltatási palettáján. A Budflyer szakportál szerint a Boeinggel aláírtak egy megállapodást 100 darab B737-es MAX típusú repülőgép megvásárlásáról.
Ez segíti a Hungary Airlinest abban, hogy több közvetlen járatot indítson Közép-Kelet-Európában, valamint Kínába. A légitársaság Budapestet használná csomóponti repülőtérként.
A Hungary Airlines 2024 decemberében már járatot tervez indítani Hong Kongba
- emeli ki a Világgazdaság.
Jelenleg olyan kínai városokból nyíltak közvetlen járatok Budapestre, mint Peking, Sanghaj, Csungking és Ningbo - emlékeztet az Új Szemle kínai-magyar portál cikke.
A Hungary Airlines a nemzetközi szolgáltatásokra összpontosít. Idén áprilisban stratégiai együttműködési keretmegállapodást is aláírtak a China Zhejiang Airport Group és a Shenzhen Airport Group vállalatokkal az "Air Silk Road" magyar-kínai légi teherszállítási csomópont projekt megvalósításáról.
A 2021-ben bejegyzett vállalat idén áprilisában változtatta nevét Hungary Airlines Kft.-re. A cég eddig a Kína és Magyarország közötti légiáru-szállításban működött, kezdetben Universal Translink Airline Hungary Kft., majd rövid ideig Hungary Cargo Airlines Kft. néven, székhelye a BUD Cargo Cityben van.
A cég többségi tulajdonosa a hazánkban élő Wu Jiang kínai üzletember,
a menedzsmentben a Boeinggel kötött megállapodást aláíró Duan Bo mellett két magyar szakember, Talabos Gábor és Varga Gábor is részt vesz - írta meg az Airportal.
Ahogy az Origo beszámolt róla, Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Pekingben tárgyalt kínai kollégájával, Vang Jivel. Szijjártó Péter a találkozó során egyebek között hangsúlyozta, hogy a turisták száma folyamatosan bővül a két ország között, és idén a kínai látogatók által Magyarországon eltöltött vendégéjszakák száma már meghaladta a koronavírus-járvány előtti csúcsot. Tájékoztatása szerint ezért megkezdik a tárgyalásokat a légiközlekedési együttműködés módosításáról, amellyel azt célozzák, hogy tovább növeljék a kínai nagyvárosok és Budapest között közlekedő járatok számát a jelenlegi heti huszonegyről.