Kígyózó sorok a Lidl új outlet boltjánál, 40-70 százalékkal olcsóbbak a termékek

Vágólapra másolva!
A Lidl megnyitotta a Magyarországon már ismert outlet formátumú boltjából az elsőt Csehországban, Prágában. A vásárlói érdeklődés akkora volt, hogy az üzlet közelében forgalmi dugó alakult ki, az üzletbe való bejutáshoz akár több órát is várakozni kellett.
Vágólapra másolva!

Még a csehországi Lidl-t is meglepte az a vásárlói érdeklődés, amely első csehországi outlet üzletük megnyitását övezte – számol be arról helyi tudósítások alapján az ESM. A német hátterű diszkontlánc első üzletét a főváros Prága keleti részén működő Štěrboholy Kereskedelmi Parkban létesítette.

Lidl
Képünk illusztráció
Fotó: Pixabay 

Az outlet formátumú üzleteket már a magyar vásárlók is ismerhetik. Mint arról beszámoltunk, néhány hónapja Budapesthez közel, a biatorbágyi Premier Outletben nyitotta meg outlet üzletét a magyarországi Lidl, ahol Parkside saját márkás szerszámokat kínál a vásárlóknak, általában az élelmiszerüzletekben látható árakhoz képest mérsékeltebben. Az üzletformátumot a magyar vásárlók mellett a vásárlók ismerhetik Portugáliában és Spanyolországban is.

Mint a Magyar Nemzet akkor megírta, a Tudatos Vásárlók Egyesülete tesztelte a saját márkás akkumulátoros fúró-csavarozójukat, és kiderült, minőségben felveszi a versenyt a drágább márkák termékeivel is.

A koncepció Prágában is a máshol már megvalósított: az új, 1700 m2-en elterülő outlet boltban élelmiszert nem kínálnak, ellenben széles választékban kaphatók ott szerszámok, ruházati termékek, kerti bútorok és egyéb, a háztartásban használatos termékek, illetve ezekből a termékcsoportokból olyanok is, melyek nem kerülnek be a hagyományos, élelmiszert áruló üzleteikbe.

A Lidl outlet boltjában számos terméket a hagyományos boltjaik áraihoz képest 40-70 százalék kedvezménnyel találnak meg a vásárlók.

Alighanem ennek is köszönhető, hogy már a bolt megnyitása előtt hosszú sorokban álltak a várakozók előtte. A közeli parkolóterületek megteltek, és mivel az autóval érkezők egy ideig nem tudtak behajtani, a környék közúti forgalmában dugók alakultak ki.

A Magyarországon megnyílt outlet üzlet megnyitását is hasonló érdeklődés kísérte:

Lidl, Parkside, barkácsbolt, Biatorbágy, szerszám
A magyarországi Lidl outlet, a Parkside megnyitásakor készült felvétel
Fotó: Facebook

A Lidl szóvivője útján közölte: 

ha új prágai outlet üzletük hosszútávon is sikeresnek bizonyul, akkor Csehország más pontjain is létesítenek ilyen üzleteket.

A Lidl testvérvállalatával, a Kaufland-dal igen sikeresen működik a cseh kiskereskedelmi piacon, egy 320 boltot számláló hálózat részeként, valamint egy e-shopot üzemeltetve. Mindkét üzletlánc a Schwarz Csoporthoz tartozik.

A cseh vállalat a 2023-2024-es pénzügyi évre 88,6 milliárd cseh korona (kb. 1400 milliárd forint) bevételről jelentett, a nyereségük elérte az 1,9 milliárd cseh koronát.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!