Egy vasárnapi ebéd készítése közben a brit Karen Bennett, horrorisztikus felfedezést tett. Amikor kinyitotta a Sainsbury’s boltban vásárolt „Taste the Difference British Heritage Baby Parsnips” paszternákos csomagot, egy élő békát talált a csomagban. Az eset után a nő pánikba esett, és sokkos állapotba került.
Éppen a vasárnapi sültet készítettem, répát vágtam fel, majd kinyitottam a zacskót
– mesélte Bennett a DailyMail-nek.
Elejtettem az ollót és sikítottam. Pánikrohamot kaptam, mert nem tudtam, mi az. Ugráltam a konyhában, amíg a férjem és a fiam nem jött segíteni. Sokkoló volt. Nem hittem a szememnek.
- folytatta a beszámolóját a nőt.
A család végül észrevette, hogy egy közönséges varangyról van szó, akit Bennett végül „Nippy”-nek nevezett el. Ezután kiderült, hogy az állat legalább öt napot töltött a nő hűtőjében, mire megtalálták.
Bennett attól tartott, hogy a családja meg is mérgeződhetett volna, ha megeszik a paszternákot. Ugyanis a közönséges varangyok a fejük hátsó részén található mirigyekből méreganyagot bocsáthatnak ki, ha fenyegetve érzik magukat.
Ha megettük volna a paszternákot, akár mérgezést is kaphattunk volna
– mondta a nő.
Az eset után Bennett megpróbálta felvenni a kapcsolatot a Sainsbury’s ügyfélszolgálatával, de egyelőre nem kapott érdemi választ.
Kilenc napja írtam nekik e-mailt, de csak egy automatikus válaszüzenetet kaptam, majd felhívtam őket, és azt mondták, hogy várjak az e-mailre.
- meséli a nő.
Bennett ezután úgy döntött, hogy soha többet nem vásárol a Sainsbury’s-ben.
Elment a kedvem attól, hogy náluk vásároljak. Egy ekkora varangynak nem szabadott volna átjutnia a tisztítási és csomagolási folyamaton.
Az anya végül elvitte a békát egy vadmentő központba, ahol Nippy jelenleg is lábadozik. A nő reméli, hogy tavasszal meglátogathatja őt, mielőtt a természetbe engedik.
Ez nem az első alkalom, hogy egy élő állat kerül egy Sainsbury’s termékbe. Korábban szintén egy élő békát találtak egy előrecsomagolt salátában. Akkor az érintett, Maddie McIvor panaszt tett, és a Sainsbury’s 20 font (9 ezer forint) értékű pontokat ajánlott fel neki. Később az ügyfélszolgálat 30 fontra (14 ezer forint) emelte a jóvátételt.
A Sainsbury’s szóvivője a következő nyilatkozatot adta:
Szigorú minőségellenőrzési intézkedéseink vannak annak érdekében, hogy ilyenek ne forduljanak elő. Jelenleg vizsgáljuk ezt a ritka esetet a beszállítónkkal.
Forrás: DailyMail