Magyarországon a Pepco márka önálló tevékenységet folytat és többi márkáktól külön üzemelteti bolthálózatát.
Az elmúlt hetekben felröppent hírek ellenére, a Pepco Csoport stabilan teljesített a 2024-es év végén, köszönhetően a Pepco és a Dealz márkák teljesítményének.
A csoport egyes gyengébb mutatói mögött, a cégcsoporthoz tartozó Poundland márka átmeneti nehézségei húzódnak meg – jelzi a vállalatcsoport Origóhoz eljuttatott közleményében.
A Pepco Csoport tagjai közül a Pepco márka már jól ismert a magyar fogyasztók körében, azonban ezen felül a csoporthoz tartozik továbbá az Egyesült Királyságban és az Ír Köztársaságban működő Poundland márka, valamint főként lengyel piacon jelen lévő Dealz márka. A Poundland és a Dealz nagyrészt FMCG-fókuszú diszkont kiskereskedelmi láncok.
A Pepco Csoport utolsó negyedévére vonatkozó pénzügyi adatok szerint a Pepco márka bevétele az előző év azonos időszakához képest 1,4 százalékkal nőtt.
A növekedést számos tényező segítette elő, közöttünk elsősorban az, hogy a márka folyamatosan erősíti elköteleződését a minőségi, megfizethető ruházati és háztartási termékek iránt, amelyek kifejezetten a szűkebb költségvetéssel rendelkező családok igényeire szabnak.
A vállalat közleménye kitér rá, hogy Magyarországon is folytatódtak az üzletnyitások – az Origón legutóbb decemberben írtunk a hálózat bővüléséről –, a készletek minőségének javítása, és az ellátási láncok optimalizálása. Ez egészségesebb és fenntarthatóbb stratégiát eredményezett.
„A Pepco márka sikeres és nyereséges működése, valamint 2024 első negyedévének pozitív pénzügyi eredményei jól tükrözik üzleti modellünk erősségét és vásárlóink hűségét.
Elkötelezettek vagyunk, hogy továbbra is kiváló minőséget és megfizethető árakat biztosítsunk a magyar családok számára
– nyilatkozta Stephan Borchert, a Pepco Group vezérigazgatója.