Nightclubot nyit a Tesco, elmondták, mire számíthatnak a vendégek

Vágólapra másolva!
A 90-es évek hangulatát idéző, exkluzív nightclubot létesít mindössze két napra a Tesco Angliában, melyre a Clubcard vásárlói programba regisztráltakat várja. A Tesco nightclub ötletével a vásárlói program harmincadik születésnapját szeretné megünnepelni.
Vágólapra másolva!

Az 1990-es éveket idéző szórakozóhelyet létesít a brit Tesco, hogy ezzel ünnepelje Clubcard nevű hűségprogramja indulásának 30. évfordulóját. A Tesco nightclub retró hangulatához az ötletet az adta, hogy vállalalt által a közelmúltban megrendelt piackutatás eredménye szerint a brit vásárlók 55 százaléka nosztalgiával gondol vissza az 1990-es évekre, valamint a 2000-es évek elejére – írja a Retail Gazette.

Tesco nightclub: hangulati kép a vállalat által bejelentett exkluzív szórakózhelyhez, mely két napra létesül a londoni Soho-ban
Tesco nightclub: hangulati kép a vállalat által bejelentett exkluzív szórakózhelyhez, mely két napra létesül a londoni Soho-ban
Fotó: Dec. Marketing / Tesco

Ez várja a vendégeket a Tesco nightclubban

A Tesco által bejelentett zórakozóhely „Club Card” néven várja a Clubcard törzsvásárlói programban résztvevőket, a tagság meglétét a vállaalt közlése szerint belépéskor ellenőrzik. Az exkluzív éjjeli lokál mindössze két napon, július 4-én és július 5-én várja majd a vendégeket a Londoban, a Soho-ban találtható The Vinyl Factory területén.

A szórakozóhelyre való bejutáshoz ugyanakkor nem elég a Clubcard-tagság: a vállalat a pünkösdi utáni hétre ígérte az online jegyértékesítés megkezdését, további meglepetés-programok és részletek bejelentésével együtt.

Ami eddig biztosnak látszik, hogy a helyszínen:

  • a vendégek a „Kis Tesco-bár” nevű helyen az 1990-es és 2000-es évek népszerű italaiból fogyaszthatnak
  • „önkiszolgáló szelfi-ponton” fotózkodhatnak
  • különleges merchandise-termékeket vásárolhatnak
  • retró játékokat próbálhatnak ki, exkluzív Tesco-s és a vállalat partnereinek nyereményeiért.

A The Grocer korábban kitért rá, hogy a Clubcard bevezetésének 30. évfordulóját ünneplő vállalat a dolgozókat már megjutalmazta ennek alkalmából. Eszerint több mint 300 ezer munkavállaló kapott „kis figyelmességként” extra Clubcard-vouchereket.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!