Az 1990-es éveket idéző szórakozóhelyet létesít a brit Tesco, hogy ezzel ünnepelje Clubcard nevű hűségprogramja indulásának 30. évfordulóját. A Tesco nightclub retró hangulatához az ötletet az adta, hogy vállalalt által a közelmúltban megrendelt piackutatás eredménye szerint a brit vásárlók 55 százaléka nosztalgiával gondol vissza az 1990-es évekre, valamint a 2000-es évek elejére – írja a Retail Gazette.
A Tesco által bejelentett zórakozóhely „Club Card” néven várja a Clubcard törzsvásárlói programban résztvevőket, a tagság meglétét a vállaalt közlése szerint belépéskor ellenőrzik. Az exkluzív éjjeli lokál mindössze két napon, július 4-én és július 5-én várja majd a vendégeket a Londoban, a Soho-ban találtható The Vinyl Factory területén.
A szórakozóhelyre való bejutáshoz ugyanakkor nem elég a Clubcard-tagság: a vállalat a pünkösdi utáni hétre ígérte az online jegyértékesítés megkezdését, további meglepetés-programok és részletek bejelentésével együtt.
Ami eddig biztosnak látszik, hogy a helyszínen:
A The Grocer korábban kitért rá, hogy a Clubcard bevezetésének 30. évfordulóját ünneplő vállalat a dolgozókat már megjutalmazta ennek alkalmából. Eszerint több mint 300 ezer munkavállaló kapott „kis figyelmességként” extra Clubcard-vouchereket.