Története során először ért el 1 milliárd dollárt meghaladó bevételt az Egyesült Államok piacán a Watches of Switzerland Group luxusóra kereskedő a 2025. április 27-én véget ért pénzügyi évében. A vállalat összesített bevétele is csúcsra jutott a legutóbbi pénzügyi évben, elérve a 2,25 milliárd dollárt. Nagy volt a kereslet a luxusórák és az -ékszerek iránt.
A több jelentős luxusmárka nemzetközi értékesítéséért felelős kereskedő szerint az amerikai piacon elért eredményüket segítette, hogy sikeres akvizíciót hajtottak végre a Roberto Coin ékszermárka felvásárlásával. Ez ellensúlyozta a befektetői oldalról jelentkező profitnyomást, valamint a Washington által a svájci importtermékekre kivetett vámok miatti bizonytalanságot. A vállalat ennek kapcsán figyelmeztetett, ha svájci órákat mint importált luxuscikkeket is sújtó 10 százalékos vámok már mérhető, egyelőre egy számjegyű mértékű áremelkedést okoztak termékeiknél az amerikai piacon. Ugyanakkor márkapartnereikkel együtt dolgoznak azon, hogy megoldást találjanak az árak jelenlegi szinten való tartására – írja a Retail Gazette.
A vállalat költségeinek csökkentése érdekében több, alacsony forgalmú bemutatótermét zárta be Nagy-Britanniában, és lezárta az európai piacról való kivonulást.
Az adózás előtti nyereség csökkent, 18 százalékkal 76 millió fontra esett vissza a legutóbb véget ért pénzügyi évben.
Svájc nemcsak luxusóráiról és azok kiviteléről híres. Miként az Origo megírta, jelentős exportot bonyolítanak a svájci bicska néven ismert eszközökből is. Ezek között számos drága, luxuskivitelűnek tekinthető darab is található.