Így épül a vasúthálózat a Világ Tetején - képekkel

Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Jiang Hongjing
1/11
Változatos terepen kell átvezetniük a vonalatForrás: AFP/Xinhua News Agency/Jiang Hongjing
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Li He
2/11
Egy motorkerékpáron közlekedő postás Tibet egyik településén: a vasúttól a gazdasági fejlődést és a mobilitás növekedését várják PekingbenForrás: AFP/Xinhua News Agency/Li He
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Li He
3/11
A régióban alig 3 millióan élnek, a térség még mindig elmaradottnak számítForrás: AFP/Xinhua News Agency/Li He
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Hou Deqiang
4/11
Munkások idén júliusában a világ legmagasabban futó vasúti átjárójában, a Tanggula-szorosbanForrás: AFP/Xinhua News Agency/Hou Deqiang
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Li Ziheng
5/11
A speciálisan a magaslati viszonyokra tervezett, a Csinghaj-Tibet szakaszra szánt vonatok egyikeForrás: AFP/Xinhua News Agency/Li Ziheng
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Hou Deqiang
6/11
Még több évig tart az építkezésForrás: AFP/Xinhua News Agency/Hou Deqiang
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Yin Bogu
7/11
Megbeszélés a Lhásza-Nyingchi szakasz építésén idén július végénForrás: AFP/Xinhua News Agency/Yin Bogu
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Hou Deqiang
8/11
Egy karbantartó munkás a vonal egyik szakaszánForrás: AFP/Xinhua News Agency/Hou Deqiang
Forrás: AFP/Xinhua News Agency/Zhang Hongxiang
9/11
Fontos az összehangolt munkavégzésForrás: AFP/Xinhua News Agency/Zhang Hongxiang
Forrás: XINHUA/Xinhua News Agency/Cao Ning
10/11
Alagút épül az egyik szakaszon, Lhásza és Nyingchi közöttForrás: XINHUA/Xinhua News Agency/Cao Ning
Forrás: AFP/Chogo
11/11
Felvétel a Csinghaj-Tibet vonal 2006-os átadása utánForrás: AFP/Chogo