Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija

Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Budapest, 2020. február 13. A MÁV első, saját gyártású, belföldi forgalomra szánt másodosztályú InterCity (IC+) kocsija a forgalomba állításának napján a Déli pályaudvaron 2020. február 13-án. Az utasok a Zalaegerszegre közlekedő Göcsej InterCity járaton utaztak először az új járművön. MTI/Balogh Zoltán
Vágólapra másolva!
Nézze meg a képeket!
Vágólapra másolva!
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija
Forgalomba állt a MÁV saját gyártású első belföldi IC+ kocsija