Válságkezelés a vállalkozásban, mit tehetünk?

Vágólapra másolva!
Egy vállalkozás életében a kiadások, legyen szó akár hirdetésről, alapanyag-vásárlásról vagy éppen új számítógép vásárlásról, befektetésnek minősülnek, legalábbis így kellene rájuk tekintenünk.
Vágólapra másolva!

A gazdasági válságra csak a cégek 15 százaléka ad jó válaszokat az A. T. Kearney elemzése szerint. A vállalkozások a felmérés szerint elsősorban rövid távú megoldásokkal álltak elő, a költségek optimalizálására és a likviditás növelésére koncentráltak. A fizetésképtelen cégek több mint fele gyenge stratégiai vagy beruházási döntéseket hoz, a veszélyeztetett vállalatok gyakran reagálnak rövid távú döntésekkel. A hosszú távú versenyképesség és a nyereséges növekedés biztosításához a rövid távú döntéseket a hosszú távú stratégiához kell igazítani.

A gazdasági hanyatlás idején a vállalkozások számára rendkívül fontos a rugalmasság, mert csak így őrizhetik meg versenyképességüket, és növekedés lehetőségeit a válság utáni periódusra. Ez a siker kulcsa! Kíváncsi a részletekre? Kérjük kattintson!

A teljes vállalkozói cikksorozatot és kapcsolódó videókat ezen az oldalon tekinthetik meg.