Ezt várjuk a gázszolgáltatótól

Lehoczki Balázs, az E.ON Energiakereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója
Vágólapra másolva!
Ezt várjuk a gázszolgáltatótól
Vágólapra másolva!

Az energiaszektorban egyre élesedő verseny tapasztalható, a földgázszolgáltatók üzleti megoldásai között is jelentős különbségek vannak, ezért szakértők felhívják a figyelmet, hogy szolgáltatóváltáskor érdemes körültekintően választani az elérhető ajánlatok közül. Előnyösebb és személyre szabottabb ajánlatokat adhatnak azok a szereplők, amelyek az ügyfelek igényeit és visszajelzéseit folyamatosan nyomon követik, és ez alapján alakítják ki értékalapú szolgáltatásaikat.

Mivel a kis- és középvállalkozások cégvezetői egy személyben több funkciót is betöltenek, ezért egy megbízható szolgáltató feladata, hogy a vezetőt tehermentesítse a felesleges ügyintézési mechanizmusok alól, és lehetővé tegye, hogy több időt szánhasson vállalkozásának fő tevékenységére.

Lehoczki Balázs, az E.ON Energiakereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója Forrás: E.ON

Az E.ON – mely közel két évtizednyi magyarországi tapasztalatának, tudásának, valamint nemzetközi hátterének köszönhetően stabil szereplőként kínál földgázszolgáltatást Magyarországon – felmérést végzett 2016 őszén kis- és középvállalatok körében, hogy feltérképezze, pontosan mely értékek mentén választanak partnert a KKV szektor szereplői. Ennek eredménye szerint a válaszadók legnagyobb csoportja, 31%-a, a minőséget tartja a legfontosabb értéknek, a megkérdezettek 28%-a a személyre szabott szolgáltatásokat értékeli, 25% voksolt az innováció mellett, és 16% emelte ki a kényelmet mint alapvető szolgáltatási értéket.

„Ma már elengedhetetlen, hogy olyan értékek mentén valósítsunk meg együttműködéseket, amelyek hozzájárulnak akár közvetlenül, akár közvetetten ügyfeleink sikereihez. A 1423-as ingyenes ügyfélszolgálati számon személyes ügyintézők állnak rendelkezésre, hogy segítsenek a döntésben, illetve egy személyre szabott ajánlat összeállításában.” – hangsúlyozza Lehoczki Balázs, az E.ON Energiakereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.

A kiszámítható, minőségi szolgáltatás fontos pillére a díjszabás egyszerűsége és követhetősége, melyre az E.ON Energiakereskedelmi Kft. kiemelt hangsúlyt helyez. Nincs elvárt fogyasztási mennyiség, és a túlfogyasztás sem jár büntetéssel. Az egyéb termékekre kötött szerződésekben pedig transzparensen szerepelnek az ügyfelek által fizetendő tételek, valamint az együttműködés keretei.

„Nagyon fontos számunkra a hosszú távú, jó partneri kapcsolat kialakítása, ezért munkatársaink mindent megtesznek már az első kapcsolatfelvételtől kezdődően azért, hogy ügyfeleink megtapasztalhassák szolgáltatásaink magas színvonalát és azokat az alapvető értékeket, amelyekben hiszünk, és amelyek mentén nap mint nap dolgozunk.” – mondta el Lehoczki Balázs.

További információkért kattintson IDE!