Az Opel kivonul a focipiacról

2002.05.03. 14:10

Az Opel a Bayer München után a francia Paris-Saint-Germain labdarúgó klubbal is megszünteti marketingpartnerségét - közölték a General Motorshoz tartozó német autógyárban. Az Opel 1995 óta szponzorálta a francia csapatot, de most közölték, hogy reklámstratégiájuk megváltoztatása miatt ezt abbahagyják.

A párizsi futballklub 56,7 százalékban a Vivendi Universalé a hozzá tartozó Canal Plus tévécsoport révén, de az utóbbi időben kétségessé vált a Canal Plus elkötelezettsége is, miután a Vivendi előírta, hogy a Canal Plusnek két éven belül ismét nyereségessé kell válnia.

A lappangó vezetőválsággal is sújtott Vivendi Universal médiacsoport pénteken kora délután 33,83 euró volt a párizsi értéktőzsdén, 0,18 százalékkal drágább a csütörtöki 33,77 eurós zárónál.

(MTI)

Ajánlat:

Opel

Korábban:

A túlélésért küzd az Opel
(2002. január 11.)