Felére csökkent a Lastminute.com vesztesége

2002.05.10. 12:41

A Lastminute.com internetes utazási portál pénteken bejelentette, hogy a márciussal végződő negyedévben közel felére, 5,3 millió fontra csökkent a vesztesége a tavalyi év hasonló időszakához képest. A társaság által üzemeltetett nagy-britanniai és franciaországi weboldalak pedig a vártnál három hónappal korábban értek el működési nyereséget - írja a BBC.

A befektetők által örömmel fogadott hírre a Lastminute részvényeinek árfolyama 2,75 penny-t emelkedett 88 penny-re a pénteki kereskedési napon. Az utazási ajánlatokat, illetve különböző kulturális-, és sport-programokat kínáló portál a ’90-es évek internet-robbanása idején jött létre. A társaság részvényeinek árfolyama kezdetben az 5 fontot is elérte, az internet-lufi kidurranása után azonban a papírok értéke tavaly októberben elérte a 20 penny-s minimumot.

A Lastminute közölte, hogy a rivális Travelselect.com áprilisi felvásárlását követően további akvizíciókat tervez.

A Lastminute.com regisztrált ügyfeleinek száma március végére elérte az 5 milliót, ami 40 százalékkal több az egy évvel korábbinál, a portálon értékesített szolgáltatások száma pedig több mint 30 százalékkal 360 ezerre nőtt.

(Üzleti Negyed

Ajánlat:

Lastminute.com 

Utazás
(Az Üzleti Negyd rovata)