Idén 15-16 százalékkal nőhet a reklámtorta

Vágólapra másolva!
Az amerikai Zenith Media felmérése szerint 2002-ben a magyarországi reklámköltés 9,7 százalékkal haladja meg reálértékben a tavalyi szintet, ami az inflációval együtt 15-16 százalékos piacbővülést jelenthet - írta a Napi Gazdaság.
Vágólapra másolva!

Ezzel a növekedési ütemmel Magyarország a negyedik helyen áll a Zenit 25 országot vizsgáló listáján, amelyet Oroszország vezet 21 százalékos reklámköltési bővüléssel. A második helyen az Öbölmenti államok szerepelnek 15,9 százalékos összevont adattal, míg a harmadik helyen Brazília áll 14,2 százalékkal.

A Zenith adatai szerint tavaly 941 millió amerikai dollárt költöttek Magyarországon a hirdetők. A 2001-es folyó áras növekedés 19 százalék volt.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

Zenith Media