Az német székhelyű Adidas nettó bevétele 25 millió euróra növekedett a második negyedévben, ami 4 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában befolyt összeget. Az eladások 10 százalékkal haladták meg a tavalyi adatokat, ami számszerűsítve 1,5 milliárd eurót jelent.
A nem várt növekedés hátterében az első ázsiai rendezésű futballvébé áll, ugyanis a térségben 26 százalékkal - 539 euróra - növekedtek az eladások. Az Adidas meglehetősen nagy súlyt helyezett a világbajnokságon való megjelenésen, ugyanis az induló 32 csapatból összesen 10-et öltöztetett fel főszponzorként.
A cég rendelésállománya 11 százalékkal bővült június végére, ami az utóbbi 15 negyed legmagasabb értéke. Az Adidas előrejelzése szerint az éves bevételei 5-10 százalékkal, az értékesítések 5 százalékkal fognak növekedni.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Napi 2 dolláros fizetés a Nike és az Adidas indonéziai gyáraiban
(2002. március 9.)
Menetel az Adidas
(2001. november 6.)