Világszinten a Heineken 4 százalékkal növelte eladásait, és 11,4 millió hektoliter sört értékesített az első félévben. A prémium kategóriában viszont 6 százalékkal több sört adtak el, és ezért elsősorban az Egyesült Államok, Spanyolország, Lengyelország, Szingapúr és Thaiföld fogyasztói a felelősek.
A különleges sörök eladása 13 százalékkal nőtt, ezen belül a Desperados és az Affligem értékesítése különösen nagy növekedést ért el. Az Amstel eladása a 2001-es szinten maradt, míg Európában csökkent, addig az Egyesült Államokban és Afrikában növekedett.
A Heineken kamatok, adózás és értékcsökkenés (EBIDTA) előtti eredménye 101 millió euróval 842 euróra növekedett.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Jelentősen nőtt a világ sörfogyasztása
(2002. július 17.)