Horvátországban terjeszkedik a Port.hu

2008.02.27. 19:54

Magyarország után már a régió negyedik országában indít kulturális-programajánló profilú weboldalt a Port.hu. A partner ezúttal a német Bertelsmann leányvállalata.

A Port.hu Románia, Csehország és Szlovákia után Horvátországban nyitotta meg negyedik külföldi irodáját. A Port.hu az eddigi, 100 százalékban saját tulajdonban lévő leányvállalatokkal ellentétben a zágrábi céget a német DSV-val, a Bertelsmann leányvállalatával közösen alapította.

A Port.hu 1995-ben kezdte felépíteni kulturális adatbázisát Magyarországon. Jelenleg napi mintegy 200 ezer egyedi látogatót szolgál ki, míg a 2000-ben létrehozott Port.ro-nak napi 30 ezer látogatója van, amely alapján mindkettő piacvezető kulturális portálnak számít.

A Port.hu 2007-ben, Csehországban a Houser című piacvezető ingyenes kulturális hetilap megvásárlásával egyidejűleg Houser.cz néven indította el online szolgáltatását, majd 2007-ben megvásárolta a Szlovákiában piacvezető Kultura.sk domént.

A horvát cégtől gyors felfutást és vezető piaci pozíciót várnak az alapítók, siker esetén további országokban tervezik irodák nyitását. Az új horvát honlap várhatóan március végén lesz a közönség számára elérhető.

KAPCSOLÓDÓ CIKK