Bassel Ojjeh a Yahoo vezető alelnöke és a Yahoo Strategic Data Solutions csoportjának vezetője szerint az IndexTools abban fogja segíteni a Yahoo ügyfeleit, hogy azok minél hamarabb felfedezhessék az online marketing tevékenységeik esetleges hiányosságait és reagálhassanak arra. Az új szolgáltatásnak köszönhetően megerősödik a Yahoo szerepe az online marketing piacon.
A felvásárolt technológia további lehetőségekkel bővíti a Yahooo jelenlegi szolgáltatási körét oly módon, hogy a Yahoo teljes hálózatán futó online kampányok esetében segít feltárni a lényeges összefüggéseket és elkészíteni fontos üzleti mutatókat. A felvásárlást követően elsőként az a több, mint 150 000 kis és közép méretű vállalkozás élvezheti ezeknek a megoldásoknak az előnyeit, aki a Yahoo-n keresztül folytatja marketing tevékenységét.
Szőke Márton az Tensa Kft. ügyvezető igazgatója szerint az IndexTools platformja tökéletesen illeszkedik a Yahoo világába. Fontosnak tartja, hogy az IndexTools jelentős ügyfélbázist épített ki világszerte a komplex marketing kampányok folyamatos nyomon követéséhez és elemzéséhez nyújtott megbízható, testreszabott átfogó szolgáltatásaival.
A felvásárlás várhatóan 2008 első felében zárul majd le.