Több a tévés, kevesebb a rádiós reklám

Vágólapra másolva!
A reklámozók 2007-ben az előző évinél nagyobb összeget pumpáltak a televíziós reklámpiacba hazánkban, a rádiós reklámhirdetések költségei azonban visszaestek - tájékoztat a www.realdeal.hu internetes oldal az Ernst & Young az ORTT megbízásából készített összefoglalója alapján.
Vágólapra másolva!

Az inforadio.hu szerint a rádiós és televíziós reklámpiac együtt 6,4 százalékkal 77 milliárd forintra nőtt. A televíziós szektor 70 milliárdos bevétele 7,7 százalékos növekedést jelent, a rádiós szekció azonban 5,5 százalékkal kevesebb bevételhez jutott a reklámpiacon, mint 2006-ban.

A 2007-es esztendőben a három legnagyobb csatorna, a TV2, az RTL Klub és az M1 kasszírozta az összbevétel 85 százalékát.

A rádiók tekintetében az élen a Sláger, a Danubius, a Juventus és a Gazdaság Rádió áll a bevételi sorrend élén, a közszolgálati rádió bevételei elmaradnak az élcsoportétól.

Az ORTT szerint az összes bevétel majdnem 10 milliárd forinttal haladja meg a 2006 évit, de piaci részesedését csak az online szektor növelte.