Szlovákiai székhelyű cégek névadói lehetnek a belföldi vonatjáratoknak, ami a vasutasok szerint komoly reklámértékkel bír. Leginkább a Pozsony és Kassa között közlekedő gyorsvonatok iránt nagy az érdeklődés, de más vonalakról is tárgyalnakk.
Négy esetben már megállapodást is kötöttek, így a járatok augusztustól a Slovenka női hetilapot, az Avizo hirdetőújságot, a Saris (Sáros) sörmárkát és a Quelle katalógust és internetes áruházat népszerűsítik évi 600 ezer koronáért (4,2 millió forint) - közölte a ZSS szóvivője a Népszabadságnak. Jövőre 200 ezer eurós bevétellel számolnak. A hagyományos elnevezéseket (Tatran, Kriván, Szlovák Nyíl) továbbra is megtartják.
Az érdeklődés akkora, hogy a társaság már most is mondhat nemet a kérőknek. Nem járult hozzá például ahhoz, hogy a hazai óvszergyártó cégről nevezzék el az egyik vonatpárt. Sőt a regionális vonalak ra is akadtak érdeklődők, akik olcsóbban népszerűsíthetik majd cégük nevét és logóját.