Jó üzlet a sportbolt Magyarországon

Vágólapra másolva!
Közel kétszeresére nőtt az Intersport-hálózat magyar üzleteinek forgalma az augusztus 31-én zárult üzleti évben - közölte a sportcikkeket forgalmazó cég csütörtökön az MTI-vel.
Vágólapra másolva!

A magyar üzletek 2007-2008-ban mintegy 3,5 milliárd forintos forgalmat értek el, ami az előző évhez képest csaknem kétszeres, 192,4 százalékos bővülés. A közlemény szerint a folyó üzleti évből eddig eltelt hónapok alatt a pénzügyi válság nem gyakorolt negatív hatást az üzletmenetre: a magyarországi Intersport-kereskedők a tavalyi jónak mondható adatokkal összevetve is növelték forgalmukat.

Magyarországon 2006 őszén nyílt meg az első három Intersport-szaküzlet, jelenleg a céghez kapcsolódóan már 11 sportáruház működik. Az társaság a jövőben is folytatni szeretné magyarországi terjeszkedését: 2009-ben további öt Intersport-szakáruház megnyitását tervezik, és néhány éven belül már harmincra kívánják növelni üzleteik számát - olvasható a közleményben.

A cégcsoport szándéka, hogy közép és kelet európai hálózatában (Magyarország, Szlovákia, Csehország, Ausztria) a jelenlegi 312-ről 400-ra növelje üzletei számát, továbbá hogy Ausztriában és Szlovákiában megtartsa, Csehországban és Magyarországon pedig megszerezze a piacvezető helyet.

A csoport a világ 35 országában 5050 üzlettel van jelen, 2007-ben 8,54 milliárd euró forgalmat értek el.