Új kereskedelmi vezető a Borsodi Sörgyárban

2006.01.23. 16:13

A Borsodi Sörgyár Rt. kereskedelmi tevékenységének irányítását a vállalat korábbi marketingigazgatója, Baja Sándor veszi át 2006. február 1-től.

Baja Sándor marketingvezetőként már korábban részt vett a kereskedelmi szervezet munkájában. A részleg új igazgatójának feladatai közé tartozik a Magyarországon legnagyobb volumenben értékesített sörmárka további sikereinek előmozdítása.

A korábbi marketingigazgató helyét Kónya Viktor veszi át. A fiatalember a Borsodi termékcsalád reklámját koordináló csapat tagjaként 5 éve dolgozik a vállalatnál. Februártól a marketingosztály vezetőjeként már az összes márka kommunikációjáért felel.

A Borsodi Sörgyár Rt. korábban is  folyamatos újításairól volt híres a csomagolás és a hirdetés terén. A piacon meghatározó szerep érthető: a bőcsi sörgyár a világ legnagyobb söripari vállalata, az Inbev tulajdonában áll.

KAPCSOLÓDÓ CIKK