A válság híreit itt olvashatja!
Európa második legnagyobb édesipari csoportja - amely egyebek mellett a Dairy Milk csokoládékat, a Trident rágógumikat és a Halls köhögés elleni cukorkákat gyártja - 313 millió font adózott eredményre tett szert az első fél évben, egy évvel korábban 113 millió volt a profit. A bevétel 13 százalékkal 2,8 milliárd fontra nőtt, változatlan árakon számolva 4 százalékos volt a bővülés.
A társaság az év egészében a korábban jelzett 4-6 százalékos növekedés alsó értékéhez közeli forgalombővülést vár.
A legnagyobb mértékben a csokoládék eladása nőtt, mert mint a társaság vezérigazgatója fogalmazott "az emberek nehéz időkben a házon kívüli szórakozás helyett inkább otthon maradnak, és édességekkel vigasztalódnak, ezeket még válság idején is megengedhetnek maguknak".
A Cadbury forgalmának 45 százalékát kitevő csokoládék eladása 13 százalékkal ugrott meg a második negyedben, míg az első negyedben 7 százalék volt a növekedés. A cukorkák és rágógumik eladása 2 százalékkal nőtt.